تاریخ انتشار: 94-07-23 21:07:09 پنج شنبه
(801)

آموزش مدیریت کارمندان در پرستا شاپ

آموزش بر روی نسخه پرستاشاپ 1.6.1.0 فارسی است ولی برای دیگر نسخه های پرستاشاپ 1.6 نیز صدق می کند در صورت تغییر این روند مطلب به روز خواهد شد.

ایجاد پروفایل

قبل از اضافه کردن کارمند جدید  ابتدا اضافه کردن و مدیریت سطوح دسترسی را بررسی می کنیم

هر کارمند در گروهی قرار می گیرد که به آن پروفایل می گوییم . پروفایل های از پیش تعیین شده توسط خود پرستا شاپ

به شرح زیر است:

مدیر کل: این پروفایل , پروفایل مدیر اصلی سایت است وسطح دسترسی آن کامل است و امکان تغییر سطح دسترسی آن نیست

پشتیبان , مترجم , و مسئول فروش هر کدام دارای دسترسی های جدا گانه ای هستند.

برای افزودن پروفایل جدید بر روی دکمه افزودن پروفایل جدید(1) کلیک کرده سپس در پنجره جدید نام پروفایل را انتخاب کرده و ذخیره را بزنید.

سطح دسترسی پروفایل ها:

بعد از ساخت پروفایل جدید باید سطح دسترسی آن ها را نیز مشخص کنید.

برای اینکار از منوی مدیریت زیر منوی دسترسی ها را انتخاب کنید تا وارد صفحه جدید شوید سپس پروفایل جدیدی که ساختید را کلیک کنید( توصیه می شود با بروزر گوگل کروم این کار را انجام دهید چون با فایرفاکس ممکن است با مشکل لود مواجه شوید)

در این صفحه دو ستون مجزا قرار دارد ستون سطح دسترسی منو ها و ستون عملیات بر روی ماژول ها. شما می توانید جاهایی که میخواهید این پرو فایل به آن دسترسی داشته باشد همچنین عملیات هایی که اجازه انجام آن را داشته باشد با تیک زدن آن مشخص کنید.

ساخت کارمند جدید:

بعد از ساخت پروفایل جدید اقدام به اضافه کردن کارمند در مدیریت می کنیم

برای اینکار از منوی مدیریت زیر منوی کارمندان را انتخاب کنید و سپس افزودن یک کارمند جدید (1)را کلیک کنید.

در زمان وارد کردن اطلاعات به گزینه ای به نام "صفحه پیش فرض" میرسید این گزینه زمانی کاربرد دارد که شما سطح دسترسی کارمند را محدود کرده اید و به بعضی از مدیریت ها دسترسی دارد از اینجا می توانید انتخاب کنید کارمند بعد از ورود به مدیریت به چه صفحه ای به طور پیش فرض وارد شود.

گزینه بعدی "مشخصات دسترسی‎ها" است. که لیست پروفایلهای ساخته شده را نمایش می دهد با انتخاب یکی از این گزینه ها دسترسی های کاربر به مدیریت سایت را کنترل می کنید

دیدگاه کاربران (0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*