پرسش و پاسخ هایی که به صورت متداول بین کاربران ایجاد می شود ثبت و پاسخ داده شده



سوال 1: مدت زمان پشتیبانی چقدر است؟

سوال 2: آیا بعد از خرید محصول نصب هم میکنید؟

سوال 3: برای نصب محصول هزینه دریافت میکنید؟

سوال 4: آیا محصولات روی localhost اجرا می شود؟

سوال 5: محصول رو خریدیم کی به دستمون میرسه؟

سوال 6: آیا بعد از 1 سال باید مجدد هزینه پرداخت کنیم؟

سوال 7: آیا ماژول های دیگه روی قالب شما نصب میشه؟

سوال 8: محصول رو خریدیم چطوری درخواست نصب بدیم؟

سوال 9: آیا محصولات شما برای سئو بهینه سازی شده؟

سوال 10: برای خرید برخی محصولات دکمه خرید وجود نداره، چرا؟

سوال 11: آیا قالب ها و ماژول های شما خارجی بوده و فارسی شده؟

سوال 12: برای بعد از خرید محصول می تونم چند بار دامنه رو تغییر بدم؟

سوال 13: آیا بعد از خرید کارهای اضافی روی قالب و ماژول انجام میدین؟

سوال 14: آیا با خرید 1 محصول می تونیم اون رو روی سایت های دیگه نصب و استفاده کنیم؟



سوال 1: مدت زمان پشتیبانی چقدر است؟

پاسخ سوال 1: مدت زمان پشتیبانی برای ماژول ها 12 ماه بعد از تاریخ ثبت سفارش و برای قالب ها نامحدود می باشد



سوال 2: آیا بعد از خرید، محصول را نصب هم می کنید؟

پاسخ سوال 2: برای ماژول ها نصب و هماهنگ سازی با قالب برای بار اول رایگان بوده و برای سایر دفعات هزینه دریافت می شود، و برای قالب ها نصب در سال اول خرید 2 بار رایگان و برای سال های بعد 1 بار در سال رایگان می باشد



سوال 3: برای نصب محصول هزینه دریافت میکنید؟

پاسخ سوال 3: خیر نصب محصولات طبق شرایط عنوان شده در سوال 2 رایگان می باشد



سوال 4: آیا محصولات روی localhost اجرا می شود؟

پاسخ سوال 4: بله امکان نصب محصولات روی localhost وجود دارد اما پشتیبانی روی localhost ارائه نمی شود و پشتیبانی روی دامنه آنلاین ارائه می شود



سوال 5: محصول رو خریدیم کی به دستمون میرسه؟

پاسخ سوال 5: بعد از خرید بلافاصله امکان دریافت محصول از حساب کاربری وجود دارد، برای دانلود ماژول ها به قسمت "حساب کاربری -> دانلود ماژول ها" و برای دانلود قالب ها به قسمت "حساب کاربری -> دانلود قالب ها" مراجعه نمایید



سوال 6: آیا بعد از 1 سال باید مجدد هزینه پرداخت کنیم؟

پاسخ سوال 6: خیر با خرید محصول در بازه زمانی نامحدود مقدور به استفاده می باشید



سوال 7: آیا ماژول های دیگه روی قالب شما نصب میشه؟

پاسخ سوال 7: بله، امکان استفاده سایر ماژول ها روی قالب ما امکان پذیر است، اما به این نکته توجه کنید که پشتیبانی آن محصول به عهده فروشنده آن می باشد



سوال 8: محصول رو خریدیم چطوری درخواست نصب بدیم؟

پاسخ سوال 8: در قسمت پرتال پشتیبانی به آدرس prestastore.ir/support با حساب کاربری خود وارد شوید و درخواست خود را ثبت و پیگیری نمایید.



سوال 9: آیا محصولات شما برای سئو بهینه سازی شده؟

پاسخ سوال 9: بله، موارد استانداردی که باید در محصولات رعایت شود با توجه به توجه به استاندارد های موجود رعایت می شود



سوال 10: برای خرید برخی محصولات دکمه خرید وجود نداره، چرا؟

پاسخ سوال 10: ماژول های بخش کاربری به صورت عمومی به فروش نمی رسند، روی قالب ها ارائه می شوند و یا برای خریداران قالب امکان خرید وجود دارد، ماژول های مدیریتی از قییل آپدیت محصولات با اکسل، تغییر ترکیب پیشفر، تغییر قالب ایمیل پرستاشاپ و ... برای عموم باز بوده و امکان خرید برای تمام فروشگاه های پرستاشاپ وجود دارد



سوال 11: آیا قالب ها و ماژول های شما خارجی بوده و فارسی شده؟

پاسخ سوال 11: خیر، تمامی ماژول ها و قالب ها به صورت بومی و توسط تیم پرستااستور ساخته شده است



سوال 12: برای بعد از خرید محصول می تونم چند بار دامنه رو تغییر بدم؟

پاسخ سوال 12: بعد از خرید محصول فقط 1 بار امکان تغییر دامین و با شرایط عدم استفاده محصول روی دامنه قبلی و عدم تغییر دامنه برای دفعات بعد امکان پذیر خواهد بود



سوال 13: آیا بعد از خرید کارهای اضافی روی قالب و ماژول انجام میدین؟

پاسخ سوال 13: شخصی سازی ها ظاهری با دریافت هزینه انجام خواهد شد و امکاناتی که نیاز به کدنویسی php داشته باشند امکان پذیر نخواهد بود، با توجه به تعداد محصولات و نیاز مداوم جهت آپدیت و پشتیبانی امکان سفارشات php وجود ندارد



سوال 14: آیا با خرید 1 محصول می تونیم اون رو روی سایت های دیگه نصب و استفاده کنیم؟

پاسخ سوال 14: خیر، برای استفاده روی سایر سایت ها باید لایسنس تهیه نمایید