قوانین و شرایط دریافت پشتیبانی

1. شرایط کلی خدمات

در حال حاظر طریقه درخواست و دریافت پشتیبانی از طریق ایمیل و آدرس ایمیل support@prestastore.ir مقدور خواهد بود. با توجه به نوع خدمات وب سایت پشتیبانی نیاز به بررسی و صرف زمان داشته و در حال حاظر درخواست و دریافت پشتیبانی از این طریق مقدور خواهد بود.

امور پشتیبانی به صورت تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

برای دریافت پشتیبانی ارائه نام کاربری و کلمه عبور کنترل پنل هاست و مدیریت فروشگاه الزامی میباشد.

در صورتی که خدمات مورد استفاده شما از طریق دریافت و ارسال خدمات سایر سایت ها تامین میشود، مانند: درگاه های پرداخت آنلاین، پنل ارسال پیامک، پنل ارسال پستی و ... ارائه اطلاعات لازم این پنل ها در صورت درخواست الزامی میباشد.

کاربران موظف به دریافت اطلاعات لازم جهت استفاده از خدمات این سایت بوده و پرستا استور مسئولیتی در قبال استفاده غیر صحیح که منجر به آسیب رسیدن به وب سایت، اطلاعات و ... شوند را ندارد.

2. پشتیبانی خدمات هزینه دار

تمامی خدمات هزینه دار داری پشتیبانی بوده و در همین صفحه با توجه به نوع خدمات توضیح داده شده است.

پشتیبانی فقط به دامنه ثبت شده در هنگام ثبت سفارش تعلق خواهد گرفت.

پشتیبانی شامل کارکرد صحیح امکانات ارائه شده میباشد و شامل گسترش، ایجاد، حذف و تغییر نمیباشد.

تغییر در کدها و ساختار خدمات ارائه شده باعث از بین رفتن پشتیبانی خواهد شد.

3.  پشتیبانی خدمات رایگان

تمامی خدمات رایگان ارائه شده در این سایت فاقد پشتیبانی میباشد.

جهت دریافت پشتیبانی برای خدمات رایگان با توجه به درخواست اعلام هزینه خواهد شد.

فقط برای درگاه های آنلاین در صورت تغییر در ساختارهای بانکی و عملکرد وب سرویس ها پشتیبانی ارائه خواهد شد.

4. پشتیبانی ماژول ها

مدت زمان پشتیبانی تمامی ماژول های ارائه شده در سایت نسبت به مدت زمان انتخابی شما در حین خرید (6 ماه یا 12 ماه) از تاریخ ثبت سفارش میباشد.

تمامی ماژول های ارائه شده در سایت تضمین کارکرد صحیح و بدون مشکل خواهند داشت و در صورت بروز مشکل به صورت رایگان رفع خواهد شد.

در مدت زمان پشتیبانی شما به صورت خودکار دسترسی برای دانلود نسخه های جدید تر را از داخل حساب کاربری خود خواهید داشت.

گسترش، ایجاد، حذف و تغییر در ماژول ها شامل پشتیبانی نبوده و با توجه به درخواست هزینه جداگانه دریافت خواهد شد.

تغییر در رنگ و ظاهر ماژول ها شامل پشتیبانی نبوده و با توجه به درخواست هزینه جداگانه دریافت خواهد شد.

5. پشتیبانی قالب ها و پکیج ها

پشتیبانی شامل تمامی قالب ها و پکیج های ارائه شده در سایت میباشد.

پشتیبانی شامل امکانات ارائه شده در توضیحات محصول و پیش نمایش میباشد، و در صورت بروز هر گونه مشکل در امکانات ارائه شده به صورت رایگان رفع خواهد شد.

گسترش، ایجاد، حذف و تغییر در امکانات ارائه شده در توضیحات محصول شامل پشتیبانی نمیباشد و با توجه به درخواست هزینه جداگانه دریافت خواهد شد.

تغییر در ظاهر، جایگاه المان ها، تغییر در رنگ شامل پشتیبانی نمیباشد.

6. آموزش

آموزش کار با ماژول های خریداری شده از طریق فایل های آموزشی و یا مکاتبات ایمیلی ارائه داده خواهد شد.

آموزش کار با فروشگاه ساز پرستا شاپ جزء پشتیبانی نمیباشد.